« Home | Image_02.jpg Originally uploaded by sdr. moham... » | Image_02.jpg Originally uploaded by sdr. moham... » | Image_02.jpg Originally uploaded by sdr. moham... » | Image_02.jpg Originally uploaded by sdr. moham... » | Image_00.jpg Originally uploaded by sdr. moham... » | I wanted to post something trivial for a change, a... » | Sudah siap! Logo Persatuan Pelajar Islam SMK SS 17... » | Kerajaan Malaysia kata : KUALA LUMPUR, July 24,... » | According to this article: "More than 1400 years ... » | BENARKAH JAWA AKAN MENAWAN DUNIA? 3 J AKAN MENAWA... » 

Sunday 

Lagu hit terkini dari Tranungkite

BERHENTI BERHARAP
Penyanyi: Isa samad (Shushah…shushad shajer)
Akademi UMNOsia ke 3 (2005)

Aku tak percaya lagi
Dengan janji yang kau beri
Kau terus kaya sendiri
Dengan kontrak juga AP

Aku tak percaya lagi
Walau pun Islam Hadhari
Yang kata mampu terangi
Malah tiada terbukti

Aku berhenti berharap (start keluarkan air mata macam Rafidah)
Semua harta kau nak lahap
Sampai nanti suatu saat
PAS perintah, kau kan dapat.

Putar belitkan cerita
Konon bahagia tercipta
Kau kata tangkap mereka
Kenapa aku sahaja…woooo (lenggok style Zahid)

(Korus)
Aku pulang....
dengan dendam….
Aku tahu penipuanmu
Engkau laknat....
Juga bangsat..
Kupastikan kekalahanmu..

Kau ajar mereka rasuah
Kau selamatkan pula Rafidah
Kau janjikan aku bahagia
Tapi kini aku derita
Rasuahku tak seberapa
Cuma beberapa juta saja……woooo (lenggok sambil kentut)

(Ulang Korus dan melutut)

0 Comments:

Post a Comment

>

About me

  • I'm ltf ha
  • From sg. buloh, selangor, Malaysia
My profile
www.flickr.com
sdr. mohamad lutfi hakim ariff's photos More of sdr. mohamad lutfi hakim ariff's photos
Blogroll [−]
Powered by Blogger
and Blogger Templates Listed on BlogShares Ukhwah.com :: Top Blog